Gadżety reklamowe stanowią bajecznie użyteczne narzędzie służące do reklamowania firmy lub jej produktów. Są to przedmioty, które odgrywają rolę nośników treści reklamowych. Wskazane jest, by były funkcjonalne i praktyczne.

Przedmioty zbyteczne, których nie potrzebujemy, nie będą w stanie utrwalać wizerunku firmy. Decydując się na rodzaj gadżetu reklamowego, warto zatem kierować się jego funkcjonalnością. A takie z całą pewnością są kalendarze trójdzielne.
Co trzeba wiedzieć o kalendarzu trójdzielnym?
Kalendarze występują w kilku kluczowych rodzajach. Wyróżnia się kalendarze książkowe w formacie kieszonkowym albo standardowych A4 i A5, kalendarze biurkowe a także kalendarze ścienne. Kalendarze, które są zawieszane na ścianie, można podzielić na 2 podstawowe grupy. Pierwsza to kalendarze plakatowe, a druga to kalendarze składane, najczęściej spotykane są trójdzielne.
Kalendarze trójdzielne składają się z główki, kalendarium oraz stopki. Główka stanowi górną część i jest to powierzchnia przeznaczona na szatę graficzną. Kalendarium jest podzielone na trzy części: miesiąc aktualny, miesiąc poprzedni i następny. Jest to niesłychanie funkcjonalne rozwiązanie, ponieważ kartki z miesiącami mają dużo miejsca na zapiski. Dolna część stanowi miejsce na umieszczenie dodatkowych treści.
Reklamowy kalendarz trójdzielny
Popularnym wyjściem wybieranym przez firmy są kalendarze trójdzielne z zdjęciami, które dotyczą ich działalności. Tekst reklamowa przekazana w taki sposób jest ciekawa i wywołuje pozytywne reakcje. W części przeznaczonej na nadruk umieszcza się także elementy identyfikacji wizualnej firmy, tj.: logo, kolory firmowe, hasła czy znaki firmowe. Projekt wizualny treści reklamowych powinien posiadać charakter indywidualny. Ważne, aby nawiązywał do naszego biznesu. Warto pamiętać natomiast, że reklama zbyt agresywna wywołuje efekt przeciwny do sobie właściwego, czyli zniechęca do korzystania z usług danej firmy. Dlatego tak kluczowe jest przygotowanie ciekawego projektu graficznego, który przyciąga wzrok i nie odpycha zbyt nachalną reklamą.
Bez wątpienia kalendarz trójdzielny dla firm jest dobrym pomysłem na upominek dla klienta. Jest użyteczny, a estetycznie stworzony na pewno wywoła pozytywne reakcje i będzie efektywnie pełnił własną rolę.
Warto zobaczyć: kalendarze trójdzielne.